Onsdag

Igår så fyllde min kära lillebror Sebastian 11 år! herregud vad tiden går fort!
Kommer så väl ihåg dan han föddes. Jag å bea kom upp för trappen och ser Mormor i köket och både jag å bea utbrister typ vad gör du här?! trots att vi visste att om mormor var där så var det bebis på G!! Jag hade gympa på morgonen och var överlycklig för att jag skulle få ett syskon!
Efter skolan så for vi hem till mormor och morfar och efter 15 så får vi ett samtal att vi hade fått en lillebror! Lyckan var total! När vi for upp på BB och träffade mamma, pappa och sebastian för första gången så var jag så glad! När jag höll i han första gången där på BB så grät jag för att jag var så glad!
Då var jag 9 skulle fylla 10 och jag mins de som igår! Nu har de fan gått 11 år!!
Men eftersom jag jobbade igår på min älskade brors födelsedag så ska han få sin present idag ist! Vi ska gå på Birsta och Sebben ska få välja själv vad han vill ha, han ska få 500 kr och sen får han köpa vad han vill!
Så jag hoppas att vi hittar nått bra som han vill ha! Så kl 14 ska jag infinna mig i Indal för upphämtning sen beger vi oss ut till Birsta för Shopping!
Sebben med Ängla håret 2 år tror jag han va på den här bilden! Älskar dig lillebror!
Postat av: Sofie

Men shit! Vad stor han har blivit, hur gick detta till? :P Även att jag också kom ihåg att vi hade gympa den dagen och redskap har jag för mig. Vilket minne man har ibland ;)

2011-03-31 @ 18:49:21
URL: http://sofiieblom.blogg.se/
Postat av: Stefanie

Haha ja de hade vi! De kommer jag ihåg nu när du säger det! =P Ja vilket minne man har det är helt sinnes!

2011-04-01 @ 02:04:23
URL: http://stefaniewilje.blogg.se/
Postat av: linda

Hur gammal har sebastian blivit? :)

2011-04-11 @ 21:41:32
URL: http://tholinl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0