Slut som artist

Jobbat har jag gjort idag, 9-16. De gick super å hela dan rullade på, men nu är jag helt slut, sov en sväng på soffan förut efter maten å det var riktigt skönt ska jag säga! Nomie har varit med Bästa Sofia idag å de verkar ha haft de trevligt =) Men jag måste säga en grej, 16 trafiken är fan inge rolig!! Folk kan inte köra bil, De får motorstopp mitt i korsningarna, de kan inte läsa skyltarna å krockar nästan för att de inte orkar stå och vänta i två min i en korsning! Vad är det för fel på folk? Alla borde få göra ett test var 5:e år på Regler å en liten mini uppkörning och klarar man de inte får man komma tillbaka varje vecka tills man klarar det! De tycker jag skulle vara en bra idé!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0