Skaka Rumpa!!

Ja det har jag väll inte riktigt gjort men visst har jag dansat en del med mitt Wii ;)
Idag var vi på BVC för 8 månaders koll och de på självaste 8 månaders dagen =) Allt såg bra ut hon växer som hon ska å hör som hon ska, Nu väger lill skruttan 9410g och är 69cm lång! På bara 2 månader så har hon växt 4cm och gått upp 770g, Ungen växer så de knakar! Men nu blir det nog ett inköp av en ny bilbarnstol snart å jag har i princip bestämt vilken jag vill ha nu är det bara att övertala herrn i huset att de är den bästa å värd pengarna ;) Haha
Så strax säljes en Britax Baby safe-plus i super fint skick + bas till bilen för en lagom peng så hör av er om ni är intresserad så kan vi förhandla om priset å jag kan skicka bilder på den. Jag har varit super nöjd med den här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0