inte rätt utrustad!

Idag var vi hem till Malin å Jenna, vi tog oss en timmas promenad å de ska jag säga var jätte skönt! Vi satt å pratade lite välling och Nomie går fortfarande på NAN, Jag har provat en annan sort oxå men de kommer knappt ut nått ur nappen.. Pratade om de med Malin och hon frågar vilken storlek jag har på nappen till flaskan? Inte fan vet jag, finns de olika var mitt svar ??? Ja tydligen så finns de det! Jag har haft stl 1! och det ska vara stl 3! Så nu vet jag de, hade ingen aning om att de var så, men man kan ju inte alltid vara Perfekt ;)
-
Imorgon blir det jobb, de har kört ihop sig lite på den fronten då halva personalen är sjuk, Så fick en kris samtal på eftermiddagen att 16-21 passet var ledigt. Så jag tog de vid 22 tiden får jag ett till kris samtal men nu var det Riktig Kris då hon som jobbar på dagen nu oxå har blivit sjuk! Så mitt 16-21 pass blev ändrat till 09-16 ist. Barnvakten löste vi så att Nomie får vara med Sofia imorgon, de blir toppen så får de en riktig tjej dag å spana på killar!
De komiska är att för två helger sen så var jag sjuk och hade feber frossa, men med så kort varsel så fick jag ingen som kunde ta mitt pass så när jag är sjuk får jag jobba men när de andra är sjuka då får de vara lediga. Är de jämt fördelat?? Jaja jag ska väll inte klaga jag har ju än så länge ett jobb att gå till =)
-
Nä nu måste jag verkligen gå och sova så jag orkar kliva upp imorgon kl ringer 07.00!!! Har inte klivit upp så tidigt på evigheter känns de som ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0