Fredag

Äntligen FREDAG!! Jag är ledig och det behöver jag idag, blev som sagt lite mycke igår med ingen sömn, begravning och jobb 16-24, Men det som inte dödar det härdar.

Begravningen igår var jätte fin! Innan jag kom till kyrkan så kunde jag hålla känslorna i schack men så fort jag klev in i kyrkan så började de brista, tårarna brände och jag kände hur ska det här gå begravningen har inte ens börjat?Men det gick bra jag satt där i bänken å grät precis som många andra där och begravningen var jätte fin. Hoppas du sover gott Farfar vi saknar dig! Efter begravningen så for vi till pappa för att fika lite det var skönt att ficka hemma hos honom för där känner jag mig trygg!
♥ Vila i frid farfar, Conny Bhölén 16 Juni 1950 - 06 December 2010 ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0