Carrot head !!!

Nja jag tror inte att jag är orange hårig men nån blandning mellan ljus brun och orange är jag vell men de får vara så här nu ett tag, vill inte färga om det igen. Igår så gjorde jag en av färgning på mitt hår, det var så jäkla mättat på färg så det gick knappt att färga det för det blev aldrig någon skillnad. Så nu hade jag i en koppar blond där av de röda nyanserna som har blivit, var skit skraj att om jag färgade något lite mer brunt så skulle det bli grönt så det får vara så här ett tag så håret får vila upp sig lite.
-
Andreas var så rolig igår, han hade sett hur håret blivit efter avfärgningen och när han kom hem igen efter den riktiga hårfärgen så sa han:
- Ja det där blev ju bra
- tack
- du ser lite äldre ut
- va?? vad säger du vadå äldre??
- ja du ser några år äldre ut
- okej?? ja jag kan inte riktigt bestämma vad de är för färg nått mellan brunt och orange
- Nä jag tycker det ser mer lila/Rosa ut
- VA? va fan säger du?? De här är väll för i helvete inte lila/rosa?!!!
Kan tillägga att det inte är lila/rosa!! Andreas har fel på ögonen!! =P

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0