2011 är här!

Ja nu är det ett nytt år och det började bra =) Igår Lördag så var älskling hemma nästan hela dagen. Vi städade, tömde garderoberna och gick en mysig promenad. Nomie åkte i sin pulka och det blev hennes första riktiga åktur i den. Andreas tog kompis så gick vi en sväng. Det var Så mysigt! Älskar min lilla familj den är helt perfekt eller nästan iaf allt är ju inte perfekt men det är är en härlig känsla när man känner att de nästan är perfekt iaf ;) Ni hajar ;)
Idag så har jag inte planerat så mkt, hade bara tänkt att vara hemma, tända en brasa, lite ljus och se på en massa film. Kanske jag ska äta lite popcorn =P
På måndag börjar allvaret Inget mer godis för stefanie wilje. Tänkte dela med mig lite av mina "nyårs löften" eller saker jag ska förbättra.

  • Inge mer godis! (ev varannan helg.)
  • Vara snällare mot Andreas (inte gnälla lika mkt)
  • Ta hand om mig själv bättre (göra de jag vill å inte vad alla andra vill)
  • Ha bättre självdisciplin! denna är viktig!!
Hoppas att jag lyckas med det mesta iaf ;) Önska mig lycka till!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0