Vuxen dag

I Lördags hade jag å Andreas Barnvakt på dagen då Nomie var hos Farmor & Farfar, Så vi tog skotern med sällskap av Sofia & Emil, De blev mycket skratt, Fast körningar, Fika ( som jag och sofia fikade upp alldeles själva ), krockad skoter ( sofia Stod för de ), En förfrusen kind ( de stod jag för ) och mycket mer.

De där  med min förfrysna kind, ska bara säga att det det var skit äckligt, Jag hade en halsduk över munnen kinderna och näsan, den åker ner på vägen hem unge fär precis vid macken i vattjom då har vi ca 1,5 km hem så kände att de inte gjorde nått.. när vi kommer upp på gårn så frågar emil vad jag har på kinden.. vadå har jag nått där?? Känner efter å känner värsta klumpen, precis som om det frysit fast en is klump.. Så jag Frågar om jag har is/snö på kinden men de har jag inte!! Då inser jag att de är min kind som har frysit.. Det var inte så trevligt men de gick bra kinden är som vanligt idag!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0