Ska det vara så här?

Känner mig inspärrad.. Ska de va så här? Jag är i vanliga fall en jätte glad person men just nu så är det verkligen neråt! Har ingen energi, Jag gnäller å gnäller å gnäller.. Jag hör hur jag själv låter och jag vill inte låta så!!
När jag pratar med folk i min omgivning så ska de hitta på de å de, men jag jag gör ingenting, jag sitter här hemma och gör fan ingenting.. Jo jag städar, tvättar, lagar mat.. Jag vill bli bortskämd! en blomma ibland eller en puss på kinden å bara få hör du är duktig älskling jag har sån tur att jag har dig, lite spontant sådär.. Men man kan ju inte få allt här i världen men bara en lite gest så man känner sig lite uppskattad.. Visst jag å Andreas gjorde vell inte så mkt på helgerna förut innan Nomie heller men vi gjorde iaf saker tillsammans.. Nu är det LÅNGT mellan gångerna som vi hittar på nått tillsammans å det tycker jag är piss tråkigt!! När jag blir gammal vill jag inte sitta å tänka tillbaka på mitt liv å säga ja jag var ju en jävel på att tvätta å städa.. Jag vill ha andra minnen, fina minnen med min lilla familj och mina vänner..
Postat av: eb

jo du, så kan det kännas ibland. hitta på ngt själv med dotra så kanske han hakar på nån gång...

Visst är det skoj att läsa andras bloggar om allt fantastiskt som de gör med sina män och barn i sina fantastiska hem ...?;) Lätt at känna sig lite trängd när det verkar som om alla andra är så j-a lyckliga. kämpa, gillar din stil...

2011-02-13 @ 22:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0