Mison Impossible

Ja så känns det just nu iaf på Jobb fronten allt känns så luddigt och jag har ingen aning om vad som händer eller kommer att hända. Detta gör mig galen. Helst av allt så skulle jag vilja ha en fast tjänst men en sådan verkar vara omöjlig i nu läget. Men blir det fortsatt 20-30 timmar per månad så har jag inget annat val än att leta mig efter något annat för det kan jag inte överleva på, det går ju bra nu så länge jag har f-penning men sen funkar det inte då måste jag veta att jag är garanterad visst många timmar per månad.
♥♥♥
Nu till något roligt! Igår så jobbade jag 16-21, Sofia ringde å frågade om hon kunde låna min bil en sväng då hennes skulle in på lagning en snabbis. Ja visst det går fint tyckte jag. Emil och hon kom å hämtade bilen, Sofia skjusade han till hans mamma för han skulle laga hennes bil så hans bil stod kvar på macken ett tag. Sen kommer Sofia in efter nån timma och då har hon å Emil satt på mina nya bakljus på vofflan!! Gissa om jag blev glad!!! Jag blev helt tagen! Underbara människor! Så nu är vofflan lite pimpad å det gillar jag! Så Sofia ljög för mig de skulle inte alls göra allt det där hon sa till mig, de sa bara så för att komma åt min bil och kunna överaska mig och de gjorde dom verkligen! Vilka snälla kompisar jag har! Älskar dem!! Tack Sofia för att du Ljög för mig, hoppas det inte upprepas ;) och tack Emil för de snygga lysena och monteringen!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0