jag har tråkigt

VEM

Vem är i rummet med dig?
Nomie
Vem fick du senaste sms av? Malin 
Vem tänker du på nu? Mamma för hon fyller år idag! 
Vem pratade du senast i telefon med? Andreas <3
Vems hus var du senast i? Svär föräldrarnas
Vem önskar du var med dig nu? Sofia så vi kan snacka en massa skit!
Vem är din favoritsläkting? Alla är mina favoriter på sitt egna sätt

VAR

Var är din mobiltelefon?
Brevid mig 
Var handlar du mest? Ica Maxi där finns allt man vill ha, blöjor och MAT!
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Beställde den när jag tog studenten -08 så den har hängt med ett tag ;)
Var åkte du senast bil? Hem ifrån jobbet igår med mina fina baklysen ;)

VAD

Vad åt du senast?
Mannagryns gröt
Vad drack du senast? Mjölk
Vad är det för färg på dina byxor? Marinblå Mysbrallor.
Vad är den närmaste saken som är blå? byxorna kanske?? 
Vad har du på fötterna? tjock sockar som vanligt =P
Vad är din favorit färg? Olika men svart är nog min favvo. 
Vilken film såg du senast? Beck: okänd avsändare som gick igår kväll på tv1000.
Vad hör du just nu? tvn som nästan alltid är på

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng?
Ja
Hånglat på en bio? Oj, kommer inte riktigt ihåg men de har jag säkert.
Hånglat i skogen? oh yes
Tyckt att din kusin är het? Haha vad är de för fråga?? nä de har jag inte 
Sovit naken? Japp
Kört över hastighetengränsen? Haha frågan är när jag håller hastighets gränsen, ligger ständigt över ;)
Målat om ditt rum? Alla möjliga rum.
Dansat framför en spegel? Haha. Alldeles för många gånger.
Fått hicka? Haha aa
Dumpat någon? Ja. Och jag gjorde det inte vidare snyggt. Inte något jag är stolt över.
Stulit pengar från en kompis? Nej
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? de har jag säkert gjort =P
Varit i slagsmål? nja
Smugit ur ditt hus? Haha Ja
Haft känslor för någon som inte känt desamma? yes tonårs kärlek är jobbigt
Hånglat med en främling? ja
Älskar eller saknar någon nu? Jag älskar många, familjen å vännerna och självklart så saknar min lilla syster Bea varje dag!! <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0