Fuck you MOM!!!

Idag så har nomie fått sina första sprutor, en i varje lår. Det gick bra, hon grät inte när de stack henne men hon började gråta när de sprutade in vacc i bena men de gick över så fort jag tog upp henne så de var skönt. Hade ställt in mig på att hon skulle vara ledsen i över en timma efteråt och att hon skulle vara otröstlig men hon är hård vår lilla tjej =)
Men när jag tog upp henne så blev hon nöjd, trodde jag. Det var då hon hämnades och kissade ner mig totalt! Hon sa säker -"Fuck you Mamma för att du lät de där tanterna sticka nålar i mina lår! Så nu Kissar jag på dig!!!" Men huvudsaken är att hon är nöjd =)

Jag älskar dig min lilla kiss-lisa!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0