Tisdag

Ja idag äre tisdag. men jag har inte de jag har nån annan dag.. Jag är helt virrig i kolan! man får aldrig någon riktig vecka och man får aldrig nån riktig helg. Det är vell de jag saknar mest av att inte jobba. För de är så skönt när man väl har slutat en fredag och man får känna att äntligen nu äre helg! Men den 3 och 4 noveber så ska jag jobba! HÄRLIGT! jag längtar så otroligt mkt! okej de blir två 16-21 pass men de känns alldeles lagomt att börja så och sedan hoppas jag att de blir mera =) Skulle gärna jobba iaf 2-3 pass i veckan! typ 2 16-21 och 1 16-24. de skulle vara super! men vi får vell se hur det blir! och det är ju bra om man kan dryga ut mamma penningen oxå =)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0