Måndag + Jobb

En hel helg har gått!

Fredag:
Spa kväll med min älskade Sofia!
Lördag:
Farmors (60år) och Gammelmormors (80år) 140 års fest! Jag drack teqila för första gången! Smaka väldigt konstigt!!
Söndag:
Nomie blev 5 månader!! De är så himla konstigt, jag tyckte hon var 3 månader jätte länge, sedan blev hon 4 månader och efter det så gick de över en att så blev hon 5 månader. Mycket konstigt!
Måndag:
Slöa på dan, sedan blir det JOBB JOBB JOBB!!! Som jag har längtat! 16-21 står på schemat och gud vad härligt de ska bli! Nomie ska först få vara hos Farmor och Farfar hennes sen så kommer Pappsen å hämtar henne när han slutar. Det blir mysigt för dom + att Nomie får vara ifrån mig ett tag och det tror jag hon behöver annars kommer hon ju nog aldrig klara av och släppa mig (eller så är det så att jag inte kommer kunna släppa iväg henne för att jag är så van att ha henne med mig överallt. så det här blir bra träning för oss båda!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0