Lördag ("v")

Äntligen är det Lördag!! Lördag = Lördags godis!!!
Igår så jobbade jag, blev mitt första lång pass på jätte länge men jag kom ihåg allt!!! Malin kom in en sväng när hon hade åkt så kom sofia in.. det slutade med att efter jag hade stängt macken så for vi ner på gärde plan å härdade våra bilar =P Malin å linda kom oxå =) kan bara säga att det är så J*VLA roligt att leka lite ;) Måste ju passa på då Nomie inte var med, vill inte fara runt å sladda med henne i bilen!
Jag kan inte förstå att de är så roligt att fara runt å sladda!!! runt dessa parkerade släp och runt varandra, de är en sån jäkla kick =P Men jag fick ont i armen av allt rattande haha! Jag kände mig lite ung igen, hög musik och bus körning! Efteråt så for jag hem å sov med min lilla familj =)
Postat av: Anki

Men lilla gumman du är fortfarande ung:) hehe<3

2010-11-15 @ 13:23:43
URL: http://angelicaankinaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0