Bvc

Idag var vi på Bvc för 5 mån sprutan (en månad försent). Nomie blev både mätt och vägd. Jag hade gissat på att hon vägde 9486g men jag hade lite fel =P För lillskruttan vägde bara 8640g, Nomie blev så ledsen när hon fick sina sprutor de skar verkligen i mammas hjärta då hon bara grät å grät, Hon var tyst i bilen på väg hem men hemma så grät hon i ca 45 min innan hon somnade. Mammas go skit!
Känsliga Läsare varnas Läs EJ detta om ni inte tycker om Galenskaper!!
Igår så var jag ute på galenskaper enligt många men för mig var det galenskaper i kontrollerande former och med regler ;) Jag, Sofia, Malin, Linda och Matilda Tog oss en liten pulk/stjärtlapps tur runt alnö bakom sofias bil!
Haha de var fan de roligaste jag har gjort på länge! Kan bara säga att man såg hyffsat ut som en snö gubbe efter att man har suttit i 40-50 knycka bakom bilen på en stjärtlapp!
Käften var full i grus då man satt å garva å skrek om vart annat då de spruta som mest me snö =P
Jag lyckades även köra ner Sofias bil i diket då jag skulle köra åt sidan för en bil som kom eller köra i diket å diket ska man vell inte kalla de heller då jag körde förnära dikes kanten å däcket skar ner..
Vi tuta så fort de kom en mötande bil så de som åkte där bak kunde hoppa av och rutorna var nere så man förde vad man skrek. Det var några fönster tittare som garanterat tyckte vi var knäppa då de hörde att man tuta och sedan drog i väg med två-tre stycken bak på i en pulka å två stärtjlappar =P Roligt hade vi!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0