Vecka 39

Våran bebis v 39
En genomsnittlig bebis är lite över 50 cm lång och väger strax under 3,5 kg när den föds, men det är också vanligt och helt normalt att bebisen väger allt mellan 2,5 och 4 kg.

Nu äre bara 1 vecka kvar till BF.. Men snälla låt mig inte behöva vänta såå länge! Det värsta senariot är att jag kommer gå över 14 dagar! Det kommer jag inte tillåta! Bebisen där säger mamma Stopp! 

I helgen har jag gjort iordning för Åsa-Nisses Ankomst =) Så här fint blev det!

 

Postat av: Linda

Kommer glädjedödaren, tyvärr så bestämmer inte du vännen utan den där lilla parveln som är där inne. Den kommer när den är klar....

Men klart vi alla vill att den ska komma nu



Kram kram

2010-05-17 @ 21:32:20
URL: http://linduzzz.blogg.se/
Postat av: Emma

vad fint o mysigt de ser ut :)

2010-05-18 @ 20:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0