Regn regn det öser ner REGN

Men gud så härligt det är när det regnar! =) Jag tycker om när det regnar! Så jag ska faktiskt stå ute i detta regn väder snart då jag tänkte åka och kolla på Marie-Sofis Match som hon har idag k 19 =)

Idag så har det varit super varmt ( Men jag klagar inte ) Har suttit på altanen och målat lite. Blev grymt sugen på glass så jag ringde andreas och fråga om han oxå var sugen på glass. Så de blev en sväng till bergsåker för att äta lite glass med han! Efter det blev det en tur till birsta. Lite deprimerande då jag inte kunde ha ett enda par skor.. och när jag väl fick på mig ett par skor så kunde jag inte knäppa de själv då jag har en STOR mage ivägen så då gav jag upp! Köpte iaf strumpor till Åsa-nisse =) Bebben kan ju inte frysa om små fossingarna heller =)

Nä nu ska jag vell bege mig måste tanka bilen oxå, har nojja nu på att jag alltid måste ha halvtank i bilen ifall jag skulle börja föda någonstanns så jag vet att jag tar mig till sjukhuset =P

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0