Pannkakor

Nu sitter jag här mätt och belåten! Idag var det bara jag som skulle ha middag då andreas blev sen ifrån jobbet men det gör inte så mkt, Mer mat åt mig!! =) Så de sista pannkakorna orkade jag inte äta upp så de fick kompis.

Idag så kom Linda hit på en fika, Super trevligt! Efter lite fika fick jag bege mig till granlo och BM. Det gick bra och bebisen är fixerad nu så det känns skönt. Vi pratade lite om hur jag ville ha min förlossning med mera. Det börjar ju närma sig nu!! Berättade att jag gärna prova lust gasen och EDA (ryggmärgsbedövning) men att jag gärna tar ett Bad oxå om det går =) Så med dessa hjälpmedel ska jag vell klara av att trycka ut den här ungen! =)

Andreas jag är så glad att jag får dela det här med dig!

Postat av: Ulrica

Det kommer att gå så bra att "klämma ut" bebben ska du se :)

Ryggmärgsbedövning testade jag med min första förlossning, och det var bra, så det kan jag rekommendera. Lustgas fick jag på min andra förlossning, eftersom det gick så snabbt, så vi inte skulle hinna med EDA. Lustgasen var kanon, men jag tog nog lite för mycket så jag blev lite illamående när allt var klart skratt

Sköt om dig, och andas så ska du se att det kommer att gå som en dans :)

2010-05-05 @ 22:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0