Onsdag

Idag är det onsdag, vädret är tråkigt! Men det finns inte så mkt att göra åt de precis som med min lilla bebis.. Jag kan värkligen inte bestämma när den ska komma och det gör mig lite frustrerad men jag börjar in se att jag troligtvis kommer att gå över tiden! Men Men Den kommer när den kommer. =)

Idag så ska jag till BM, hoppas att det går bra.. Ska fråga henne hur stor lillen är uppskattningsvis. Bebisen har sjunkit ner ganska mkt nu det ser man på magen och det är inte lika tungt att andas. Men Jäklar vilken mage jag har fått. Man brukar ju inte bli så stor när man väntar första säger dom! Ja visst ja! Som min chef sa igår när jag besökte jobbet.. -"Det kommer komma ut en 5 kilos bebis!" HAHA jag tror att hon har rätt! =P Men det återstår att se!

Nä skriver mer ikväll =) Kram Kram

Postat av: Linda

Även fast tiden känns som om den sniglar fram kommer du i efterhand att säga att du inte fattar var tiden tog vägen.

Njut av de sista dagarna som gravid!!!



Kramar

2010-05-19 @ 13:51:33
URL: http://linduzzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0