Fort. Lördag

Ja det har varit en mkt mysig lördag, Var till birsta och hittade en jätte fin bilbarnstol så det blir till att åka och inhandla den imorgon. Tänkte stor städa bilen oxå.

Var och fikade hos linda förut med å det var super trevligt! ( hoppas på många sådanna i sommar! )  Vi satt ute och fika och trotts att jag inte tyckte det var så soligt så har jag fått färg, RÖD =) HAHA som vanligt så blir jag inte brun utan röd men det är mina fina pigment jag har ärvt av min kära Mamma =)

Har ätit lite mat och startat en diskmaskin har även hunnit att sova lite på soffan =) Tänkte ställa mig i duschen nu och sedan får vi se vad kvällen har att erbjuda!

Kram Kram
Postat av: Linda

2010-05-23 @ 11:37:21
URL: http://linduzzz.blogg.se/
Postat av: Linda

hahah då är vi två som blev röda, men attan vad skönt det blev..

Det är klart det blir fler i sommar =)

2010-05-23 @ 11:38:39
URL: http://linduzzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0