Bosatt i soffan

Det blir mkt uppdaterat nu här på bloggen då jag inte orkar göra annat än att ligga på soffan och kolla på datorn och se på tv. Känner mig fortfarande inge pigg.. Har sovit för det mesta idag och det känns som om det är det jag kommer att fortsätta att gör idag. Hoppas det blir bättre snart. Jag hatar att vara den där som bara ligger å gnäller. Men men får hoppas på det bästa och att det går över snart =)

Tur att kompis är lättsam när man är sjuk, tror han blir lite sympati sjuk med mig för ligger jag och sover hela dan så ligger han oxå och sover vilket är  SUPER skönt!

Längtar tills Andreas kommer hem så han kan ta hand om sin sjuka gravida sambo! <3 Älskar dig gubben!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0