God Morgon

Torsdag, Inatt har nomie sovit sin andra natt i sin säng. Hon är duktig vår lill skrutta. Har velat haft henne nära mig den första veckan men det är vell dags nu att hon börjar lära sig att sova i sin säng. Hon är jätte Snäll. Inatt så somnade hon där vid 2 tiden jag var ändå vaken så det gjorde inget att det blev lite sent. Sedan sov hon ända till kl halv 7 då hon var hungrig. Det är väldigt skönt att få sova de där timmarna på natten. De kan int bli bättre! Peppar Peppar att det håller i sig. Men vi får vell ett bakslag snart när hon är vaken hela natten =P

Kram kram

Andreas jag älskar dig <3 och jag är så glad att jag får uppleva allt det här med dig och ingen annan! Vi har åsta kommit det finaste här på jorden! Vår älskade dotter!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0