Snö i Mängder!

Ja de bara vräker ner snö! =) Hur mysigt som helst! de ända tråkiga är att hjärtat måste jobba hela nätterna men det är vell sånt man får leva med.

Idag har jag haft städar byxorna på ist för spenderar byxorna som oftast är på =P Har stor städat här hemma har dammtorkat och skrubbat överallt! de tog sin tid men det är skönt när allt äntligen är klart!

Imorgon blir det jobb, 16-24 ska bli skönt att få jobba lite oftast äre lite cirkulation på macken på fredagar + att de flesta har fått sin lön så jag kommer nog ha det jag gör! =)


-Hoppas allt går som det ska! Jag vill verkligen att det ska fungera! men måste troligtvis vänta till nästa vecka innan jag vet och då ska ni alla få veta vad jag pratar om!!
Andreas jag älskar dig <3
Postat av: ida

tack för kommentaren :)

2010-01-29 @ 09:15:10
URL: http://idasahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0