Uppe me Tuppen

Ja då var man vaken! har previs ätit frukost! vi har inga mjukmackor så det fick bli hårdbrö mackor med oboy, det gick ner de med.

Igår så var jag med malin på Birsta en sväng, vi gick å fika på charm sen bar det av till bildetaljer för att köpa en spindelled til Passaten.. Och när vi var klara där så styrde vi Audin mot Försäkringskassan där det var föräldrainformation!! HAHAHA säger jag bara åt det! Jag fattade NOLL å då menar jag NOLL!!! + att det bara visar exempel på höginkomst tagarna de som tjänar över 400 000 kr per år! Å det gör inte jag precis!!! jaja å sen visar de endast summor netto, alltså ingen skatt är dragen på deras summor så säger hon att man får 180 kr per dag så är det bar 121 kr per dag.. Skit dåligt!! Jaja det blir nog bra ändå =P

Nä nu ska jag gå ut med kompis! sen ska jag åka å hämta andreas i Birsta!!

KRAM KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0