Lördag kväll

Ja nu har vi sett melodifestivalen, vet inte om jag tyckte det var någon super-hitt men men det är ju ganska kul att sitta å kolla på allas kläder! Haha såg att ett bidrag nästan precis var en kopia av beyoncés kläder i en av hennes videos men skillnaden är att hon har en bra låt och kan dansa men den här människa hade en stål handske på ena armen å stod å veva runt med andra armen! Skit fjantigt tycker jag..

Imorgon blir det avfärd hem för mig, lite tråkigt att fara ifrån mamma å alla här nere men jag SAKNAR ju mina pojkar så så så MKT!! Men vet inte riktigt vilken tid jag ska åka men det får ju morgondagen utvisa =) vill ju stanna här så länge som möjligt men ändå komma hem i tid, jag blir så himla trött när jag kör då det är mörkt! och jag vill ju inte somna bakom ratten..

KRAM KRAM <3<3<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0