20 December

Nu är det inte långt kvar till jul! Peppar peppar har inte andreas blivit sjuk än.. men skulle fan inte förvåna mig om han blir sjuk dan innan jul eller på julafton! Men hoppas han slipper den här skiten! Jag är iaf mycket bättre men Nomie är sämre, vaknade i morse av att hon spydde ner hela sig, sängen och golvet.. hur kan en sådan liten människa kräkas så mkt?? efter det blev de en lite kräkning nu i kväll å så är hon dålig i magen men annars tror jag att hon har klarat sig bra. Hoppas hon är bättre imorgon!
Nu ligger hon på madrassen i v-rummet å VÄGRAR att sova.. Hon är skit trött de syns, hon vill inte bli vaggad heller bara ligga ner å titta, så då får hon göra de. Ska man kanske doppa nappen i whiskey?? Skojar bara skulle aldrig ge henne de.. men varför slappnar hon inte av och sover?? Jag skulle jätte gärna sova nu!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0