BM

Jag var hos Barn Morskan idag, Det gick bra men värdena var lite låga men det är ju inget ovanligt.. Men Åsa-Nisse har iaf vänt säg och låg inte med rumpan neråt ut nu låg han/hon med huvudet neråt och ganska långt ner oxå så det känns ju skönt att den lyckats vända på sig där inne det börjar ju bli lite trångt där inne nu, Tänk bara en månad kvar! Helt sjukt! Längtar så mkt efter våran lilla knodd!

Imorgon åker vi!!! Ullared her we come! =) Sitter och skriver en inköpslista nu och mått på alla fönster mm. och det jag ska packa med mig! Men det blir inte mkt, behöver jag något så får jag köpa det där, men jag har svårt att hålla mig till en väska jag packar alltid FÖR mycket! =P Ska bli super kul!!!! Bara jag inte börjar föda där nere HAHA skulle va snyggt! =)

Postat av: Mormor

Nu kniper Di ihop tills Du kommer hem igen. Basta!

Kram

2010-04-21 @ 17:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0