Med handen i muggen

Ja nu sitter man här med höger hand i en mugg med kallt vatten i mellan åt! För stefanie lyckades jusåklart att bränna sig när hon lagade mat, klantigt klantigt..
Idag har jag varit och fikat med min kära Ida-Marie! det var jätte mysigt att få prata lite eller lite blev det inte ganska mkt! Trevligt var de iaf! Sen när jag kom hem så laga jag mat! Couscos och grillad lax jätte gott förutom de två brända fingrarna. När man var mätt och belåten så komm en liten Emma förbi =) henna drog jag ut på en promis så jag å kompis fick lite sällskap, de är ju så tråkigt å gå själv, det var roligt! tack för de trevliga sällskapet =)
Nä nu ska jag göra lite nytta! = att se på tv ;) hihi KRAM på er allihopa!

Älskling jag älskar dig!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0