("v")

Hittade den här på mari-sofies blogg så jag måste ju göra den oxå bara för att jag har så tråkigt här på morgonen innan jag har kommit på vad jag ska göra idag =)

vad heter ni - Stefanie & Andreas ♥

hur träffades ni - Vi har gemensamma vänner, så på den vägen var det .

vad var ditt första intryck - Fjortis raggare =P

hur länge har ni varit tillsammans - 7 månader

är ni förlovade - nej

bor ni ihop - Ja det gör vi!

har ni barn - nej men en liten vovve som heter kompis!

har båda körkort - Ja

kommer du ihåg er första kyss - det är klart! ♥

vem skrattar mest - Det är jag =P

vem sa "jag älskar dig" först - Det var andreas, glömmer det aldrig! ♥

vem är äldst - Andreas

vem fyller först på året - Andreas

vem är längst - Andreas är nån cm längre

vem sjunger bäst - Hahah vi är båda tondöva!!!

håller ni i handen på stan - Ibland =)

kände ni varann innan ni blev ihop - ja

har ni någon speciell låt - Nja det tror jag inte. Men det finns en då jag bara tänker på andreas!

har ni stora framtidsplaner - Klart vi har!

har ni gråtit i varandras armar - ja det har hänt

vem lagar bäst mat - jag vet inte, jag tycker det är andreas för jag bränner jämt maten! förutom pankakor

vad gör ni en vanlig vardagskväll - Myser i soffan och gosar ♥

ger ni alltid varandra en puss när ni ses - Ja de är klart!

bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången - Jag bodde i stan och han i töva.. Vet inte hur långt det är.

blir ni lätt svartsjuka - Både ja och nej ( alla är vell avundsjuka nångång )

brukar ni bråka - Nej vi har inte bråkat än, men diskuterat har vi gjort.

har du slått till honom någongång - Haha varför skulle jag göra det??

om du bara fick lova honom en sak, vad skulle du lova då - Att alltid finnas för honom i alla lägen!

ringer eller smsar ni mest - ringer

vilket är det finaste med han - Han är underbar på alla sätt! ♥

brukar nån av er prata i sömnen - Haha ja Andreas!

hur långt skulle du kunna gå för honom - Jag skulle göra allt för min älskling!

det bästa minnet med han - Det är ju så klart den dagen vi blev tillsammans! ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0