Snow snow snow

Ja i helgen har det dimpt ner lite snö =P det har vell kommit 2 dm iaf helt jäkla sjukt! Men det är mysigt ute! Idag har jag varit ledig å det var skönt när det snöa hela dagen! jag å kompis har varit ute och lekt i snön och knäppt lite kort, han är så söt våran lilla vovve! imorgon är jag ledig oxå, ska bli väldigt skönt! hoppas det inte snöa så mkt för jag hade tänkt att ut och gå en sväng! så jag hoppas vädret tillåter det. Var hem en sväng till henrik och maria å fika lite förut, det var trevligt, kompis fick leka lite med Elli, det är farmors hund som henrik och maria tar hand om ibland.. Kompis var helt slut, han har inte riktigt samma kondis som Elli, hon springer typ 2 mil om dagen.. eller nått. Sjukt tränad iaf! =P
Imorgon ska jag även aktivera mig med att rensa ut bokhyllan vi har i vardagsrummet! den ska slängas så ska packa ner allt i kartonger och sen ska SKITEN ut!!! och nästa månad (när man har fått lön) så kommer det in lite nya möbler! lägger nog en bild när allt är klart =) Nä nu ska jag gå och sussa, ska ta med mig kompis ut en sväng så han får göra av sig.
Puss puss!

A.Ö your my Life!



Hihi roligaste bilden jag fick
på kompis idag! =) hihi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0