Kram Kram

Idag är en riktig kram dag, jag vill bara ligga och mysa med min älskling i soffan! Men han är ju inte hemma och det är tråkigt, för jag vill ligga och mysa och pussas med han! Jag är gos sjuk!! Älskling kom hem! ♥

Idag ska jag inte gör så mycket mer än att jobba.. ska jobba 16-21 så det är helt okej, vi får se vem jag jobbar med =)
Det är ju så jävla svin kallt ute så jag kan inte gå ut och gå med kompis för han fryser så, å han hår hicka så fort han blir kall, stackarn..


♥♥♥
Att en ska kan knäcka en totalt! Jag förstår inte..
Ibland känns det som om jag håller på att drunkna.
Det är tur jag har dig andreas, du är mitt allt.
Jag saknar min lilla syster så otroligt mkt, Jag
önskar hon fanns här hos mig. Jag gråter, men ingen
av mina tårar kan få henne tillbaka, hur många gånger
jag än önskar att den 25 september 2006 aldrig skulle ha
inträffat kommer inte heller att få henne att komma
tillbaka! Jag älskar dig Bea, du är min lilla syster nu
och föralltid! Du är föralltid med i mitt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0