Happy times

Ja idag så är jag hos pappa jonny i indal och ska hämta lite saker =) har inte uppdaterat här på länge nu =p men iaf så ska jag hämta saker för jagska snart bli en tövabo =) jag och min go  bubbe andreas  ska bli sambos den sista oktober! JAG längtar såotroligt mkt!! har aldrig  kännt sådanna här känslor för någon människa  förut! jag blir så glad när jagtänker på han så jag kan gå i bitar av lycka! Jag älskar dig hjärtat mitt!!!!

Sofia jag saknar dig så otroligt mkt! har tappet dig totalt och det gör nt varje gång jag tänker på dig för min vänskap till dig trodde jag  aldrig skulle bli så här! ringde dej förut men du svarade inte, men jag tänkte ringa igen sen =) JAG SAKNAR DIG VÄNNEN!

Jag älskar min Andreas Överholm! ("v")
När jag tittar in i dina ögon känner jag en värme så otroligt stark.
Min kärlek till dig går inte att beskriva med ord! de ända jag
kan säga är att jag Älskar dig! och jag menar det av hela
mitt hjärta! 
Postat av: Emma

Men va roligt Grattis att du har hittat rätt pojk :D va trevligt å träffas i lördags kväll :)

2008-09-08 @ 20:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0