Väntar!

Ja sitter just nu uppe i maskin hallen och väntar på att älsklingen ska ringa.. han ska betale en slutburk till skoter sin och jag sitter och väntar på att han ska ringa upp, för han står just för tillfället och pratar med far min där han ska parkera tarktorn.. men men jag roar mig på andra sätt när han inte är tillgänglig =P Ikväll så vet jag inte vad som händer förutom att jag är helt ledig idag!! kanske blir film =) ska åka hem till pappa i Indal idag och se hur han har det iaf =)
De är skit tråkigt väder idag! Kan de inte bara blit 10 meter snö och en massa is på sjöarna så man får ut och åka lite skoter! Kom och tänka på tjejernas lilla skoter tur för nån vintersen =P de va bara tjejer och bara en massa tok, men roligt hade vi! =) Sofia, Sandra,Skog och Tessan tack för det minnet! =) Kommer aldrig glöma den åkturen! =)

Hjärtat nu får du faktiskt ta och ringa! =P jag har lite tråkigt! Men jag älskar dej så otroligt Mycket! Ja jag älskar dig! du är mitt allt!

None


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0