De underbara

Andreas min söta =) du är så underbar! I tisdags alltså för en vecka sen så var vi och hämtade våran söta lilla vovvsing! Han är världens goaste hund och han hetr Kompis =) hihi ska lägga upp nå bilder på han snart =) han är jätte söt.
Andreas du är mitt allt och jag älskar dig som bara den!
Just nu så är de hård träning med Kompis, han måste lära sig att åka bil =) han tycker inte alls att buren är rolig men de börjar bli bättre, nu spyr han iaf inte när han åker =P hihi och de är ju bra.. Jag och han var och hälsade på lilla Tuva idag =) de gick jätte bra han somnade så gott i Tuvas Knä han ville inte gå där ifrån.. men tillslut så vart han tvungen. Vi måste gå på stan snart gumman!

Andreas Du är mitt Allt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0