Tisdag 15 Juli

Hej hej =)  nu var de ett tag sen man uppdaterade här =P har inte till gång till någon dator för tillfället så de blir ju licksom inte att man sättersig och skrivet blogg när man väl sitter här men nu gör jag de =) Är hos pappa nu och  tänkte äta lite mat så då uttnytjar jag hans dator =P Imorgon ska jag jobba, skit kul eller så inte börjar as  tidigt tycker jag 6,30 fast de ärju ingen ting för vissa men för mig är de tidigt jag som kliver upp vid 11 på mornarna..

Måste bara få skriva att jag kanske inte har varit så smidig alla gånger med  vissa saker, har kanske inte skött korten helt korrekt men de är inget jag kan få ogjort något jag får leva med. Men du har inte varit en ängel heller det finns många saker som jag har förbisett bara för att få vara med dig, men de är över nu. jag tänker inte vara i din väg för de blir bäst  så.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0