A new me.

Ett nytt jag.
Jag känner mig som en annan människa när jag är med dig.jag är glad och de bubblar i hela kroppen.
I bland blir jag så till mig att jag inte vet vart jag ska ta vägen.. Tänker på dej varje minut, varje sekund jag får 
dej inte ur mitt huvud, fast ska jag vara riktigt ärlig så vill jag inte få ut dej heller vill att du ska vara där jämt
för då är jag lycklig =) 

("v") Jag tycker om dig så otroligt mkt!
Postat av: amanda e

Hej Stefanie! Hoppas allt är bra med dig, tänker på er ofta. En fråga, hur gör man en lunar till minneslund? Ha det så bra!

2008-07-30 @ 20:33:53
Postat av: stefanie

Du får ringa till lunar de står ett telefon nummer på "kontakta oss" Tror jag att det var, djorde så när jag gjorde de åt bea.

2008-07-31 @ 18:13:24
Postat av: amanda

tack så jättemycket.. hälsa till Jocke och Sebastian



kram

2008-08-14 @ 23:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0