En dag i friska luften

Japp d¨har man haft en dag i friska luften då! Hade friluftsdag med skolan idag.. det var väldigt roligt! haha.
Började med att Julia fick låna min bil så vi slapp gå då jag som ni alla vet har bil men inget körkort. Tuva fanny jag och Julia laddade in oss i bilen, for över till granloholm, förövrigt helt fel håll när vi ska till sidsjön, men vad gör man inte för att fischer ska slippa kånka på en massa hjälmar över hela stan. så vi for och hämtade honom i the blue pearl! Vi kommer upp till sidsjön, träffar på Sofia där, även en jävligt Blå skog mötte vi på =P jävligt snyggt hehe =P men deras klass hade iaf ett tema de hade ju inte vår klass. kl halv 11 var de dags för PULK race haha i från vår klass skulle de va Jag och Thelin, Tuva och Fischer men precis då de skulle va vår klass så vart jag tvungen att gå å sätta mig i bilen och ha telefon konfferens med momenta så jag fick hoppa över de, lina fick ta min plats men jag han åka ett test åk å fy tusan va fort de gick =P hehe men roligt vare!
Efter konfferansen i bilen slog jag följe med sofia som skulle besikta bilen.. de gick vell sådär inte helt ren men bättre än alla fel. Efter det kommer jag upp till sidsjön igen och då får jag reda på att Tuva och Fischer kom Tvåa i PULKA racet! hihi grattis grattis!
Sen efter de åt jag korv sen for vi å lämna fischer och sen for vi hem, jag å tuva satte oss å snacka i några timmar och åt popcorn de va de ända hon ville ha =P konstiga tuva, hehe. 

Och nu sitter jag här å pluggar teori för tillfället. 
Här är några bilder från Dagens bravader som jag tänkte bjuda på!
    

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0