SAKNAR!

Hej! idag är jag hos mamma, jag och kompis åkte ner idag och det gick jätte bra! Han är jätte duktig när han åker bilen han bara sover i bure, världens duktigaste vovve! MEN!! Jag saknar min andreas så otroligt mkt!! Hjärtat jag älskar dig och jag hoppas du var här hos mig! hoppas iaf att maten hos mormor och morfar dina var god! Saknar dig och skulle kunna betala miljoner bara för att så pussa dina läppar! jag saknar dig! vill gosa i dn famn och känna din doft och jag vill vara med dig! Gubben du kommer föralltid att vara min och jag kommer alltid att vara DIN bara bara DIN! nä nu ska vi spela mågot spel men jag kanske skrver sen =) uss och kram på dig min älskling!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0