Säg att du älskar mig!

Sitter hemma nu och ser på en film jag lånade av sofia som heter "säg att du älskar mig" alltså jag blir förkrossad! Jag har ont imagen när jag kollar på den! de är så hemskt! de har våldtagit en tjej två killar och de var så jävla hemskt jag blev äcklag och mår skit illa! FY FY jag mår illa!

Skriver sen när filmen är slut!
Postat av: Ronja

jag tycker att den filmen är så sjuk dålig .. man hör ju inte ens vad hon säger. "jag kom inte hit för att bli dissad" den repliken tog mig flera timmar att komma på vad hon sa ..

2008-04-25 @ 18:13:54
URL: http://rsoederberg.blogg.se
Postat av: stefanie

HAHA de hörde jag :P mådde mest dåligt när jag såg den ..

2008-04-27 @ 23:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0