I keep on fighting


Så länge man Andas finns en chans att det blir
bättre ibland går det jävligt tungt att andas men
det blir lättare och ibland märker du kanppt att
du gör det. Fortsätt att andas och fortsätt att kämpa
så ordnar det sig. det kan jag lova dig.

Att avsluta sitt liv "förtidigt" är att ge upp!  - Kämpa!

Beatrice min älskade lillasyster jag förlåter dig att du gav upp! Jag hoppas du är på en bättre plats med en massa rosa fluffiga träd där det växer nallar, ölburkar och cigg på och men massa massa godis! det är ditt nagijala! Jag älskar dej det spelar ingen roll om du är här med mig eller i din egna värld, jag älskar dig ändå!

Postat av: Anonym

du får mig att fortsätta att läsa din blogg. Jag tycker att du skriver så himla fint. Det är så bra skrivet det om att man måste kämpa. En fråga var din syster gammal när hon valde att avsluta sitt liv? (jag menar inte att vara otrevlig, så du behöver bara svara om du vill). Jag har själv en nära släkting som försökt att ta sitt liv otaliga gånger men vi har henne fortfrande kvar. Jag fasar för att hon ska ta sitt liv varje dag.
kram/s

2008-04-09 @ 18:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0