livet har många svängar

man måste stå ut, man måste kämpa men sen ställer man sig frågan varför måste man de? varför inte bara ge upp strunta i allt och bara vara. det går inte. inte med alla som älskar en och inte för att man älskar andra. Jag kan inte bara lägga mig ner och skita i allt, för jag har personer som jag älskar högre. jag skulle aldrig kunna svika dom och jag skulle heller aldrig kunna svika mig själv, för genom att lägga mig ner så sivker jag inte bara andra jag sviker mig själv oxå. Det är synd att allt inte går som man vill. ibland har man bara lust att släppa och och skita i allt och vill du de så gör det men tänk innan vill du svika andra fine jag bryr mig inte men svik inte dig själv! det är du som är viktigast. glöm aldrig det.

Älska och behandla de du älskar med respekt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0