Ledig

ja idag var man ledig hehe. inga lektioner sådeså! sov jätte länge och de var så himla skönt.
ska snart ut och gå i höst vädret gruvar mig lite, de är ju fint väder men jag hatar kyla men jag får
ta på mig jätte mkt kläder så jag inte fryser. mössa och vantar på!

Jag hatar skit snack! stå för det ni säger och gör ni inte de så säg ingenting! jag litar på er och hoppas att det jag säger till er stannar hos er och inte springer till någon annan så fort man sagt nått. men tydligen går inte de så nu äre slut på förtroendet kommer inte säga nått. så äre bara. tycker man är gammal nog att stå för de man säger. Nu är jag less på allt de här! hoppas ni förstår varför jag inte säger något mer. Hatar att inte kunna lita på er men så äre tyvärr.

Beatrice Wilje <3 tack syster för att du alltid fanns för mig och tack för att du är med mig när jag har det svårt du är ljuset som jag ser.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0