Den hårda vägen

Jag har blivit upp lär på den hårda vägen. att missta någon som man älskar, att bli sviken av den man litar mest på i helva världen. Att ens enda trygghet försvinner ur ens liv. att behöva  göra allt själv. just därför låter jag inte mig själv gå igenom allt det igen och jag vet inte om jag ska säga det eller inte men om jag inte får ett tecken snart på hur det är så kommer jag att gå min väg, jag kommer inte stanna länge. Så snälla prata med mig och säg vad du känner.

Att lära känna någon som inte vill de är väldigt svårt, men hur ska man annars få någon uppfattning om hur personen ifråga är?

Pratade med tuva i 3 h och 47 min idag.. hehe.. pratade om allt möjligt. de är så härligt att prata med dig vännen. tur att vi har halebop för annars skulle de bli väldigt dyrt. 

Vill prata med dig men jag är osäker på vad jag ska säga. vill säga så mkt men de är svårt när du är som du är.
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0