Lördag

Var planerat en vinkväll idag men min förkylning sitter i hela kroppen så jag stannade hemma ist. Men de blev en trevlig lördag ändå, Varit hemma å myst med Nomie gumman, Var även upp till Anki och Linus en sväng för att åka lite pulka/snowracer men de var nog vi vuxna som hade mest roligt! Linus höll på å somna i pulkan och Nomie jagade katterna..
Tog mig en liten sväng på andreas skoter alldeles nyss, Å fy fan va roligt de va! Den är så jävla lätt så de är skit kul! Men som sagt fulaste skotern nånsin! ;)
Nu äre inte långt kvar tills vi åker till Egypten!! Åhh vad jag längtar, Nomies pass har kommit och listan på vad som ska packas är skriven, tåg biljetterna är köpta så nu räknar vi ner! 10 Dagar kvar och 3 arbetspass sen väntar en 14 dagars ledighet!! Så skönt de kommer att bli!
Du glömde sparken Hedlund!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0