Frisk Luft

En härlig Helg med mycket frisk härlig luft! Har varit bland de bästa helgerna på länge!

Lördagen bjöd på en dag uppe på Sättna! Mycket Skotrar, mycket folk och ännu mer skotrar! Min skoter abstinens var på topp och nästa år ska jag fan ha en skoter jag med!!
Satt i bilen å nästan hoppade på sätet för jag var helt lyrisk! ÅHH SKOTRAR!!
Idag söndag har även den bjudit på en massa härlig frisk luft!
Familjen for upp till Anki, Anton och bästa Linus för lite pulka/snowracing åkning! Barnen åkte lite grann vi vuxna åkte mkt och byggde hopp å grejer, vi blev alla som barn igen Haha!!
Nu är det inte långt kvar tills jag och lill gumman åker till Egypten!!
Wihoo på tisdag åker vi med tåget till Arlanda för att övernatta där för att sedan åka till Egypten på Onsdag morgon! De ska bli så jävla skönt att få komma iväg!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0