så mycket att säga, men jag tiger som muren

Jag har värkligen så mkt att skriva om men just nu så känns de som att allt är i en enda röra uppe i min skalle så de jag skulle få ner här skulle vara rena rappakaljan! Så tar de viktigaste å mindre kompliserat ist..
Livet rullar på in en jävla fart, jobbar som ett as ibland känns de som.
Håller även på att buzza lite för buzzador, en kampanj för natusan är jag inne i och de är deras serie Bedtime, Shampoo, tvål och baby olja och jag kan bara säga att jag är jävligt nöjd och nomies lilla hår luktar så gott!
Har även beställt min efterlängtade spark dräckt om ni förstår vad jag menar! Wihoo vad mysigt de kommer att bli att mysa in sig i den nu när vinter kylan kommer! Den är skit snygg dessutom!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0