OJJOJJ

En vecka utan uppdateringar! de här var inte bra!
Har hänt en hel del sen jag kom hem från Ullared! I bilen på väg hem så blev man lite på fyllsingen, haha de va ju trevligt! Tack tjejer för en rolig resa!
Jag har hunnit jobbat, fått lite olika besked så jag hoppas allt de här ordnar upp sig snart för just nu känns de som att jag lever i ett mörkt garn nystan med ett enormt trassel som aldrig vill gå upp!
Idag så ska vi bjuda svärisarna på Middag, håll tummarna för att jag inte bränner maten! imorgon blire det jobb 16-24 och på söndag blir det BIO!! Med Anki, Anton och älsklingen så klart! De blir nya Fast and Furious 5!! Åhh Vin diesel må ju va den snyggaste skådisen i världen!!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0