Nostalgi

Har du koll vilka medverkade i Rederiet? här är bara ett litet ur val!

Rederiet


Renate Dahlén: Suzanne Reuter
För mig mest känd som Mamma i Svensson Svensson

Björn Lindman: Krister Henriksson

För mig mest känd som komisarie Wallander

Mona Kjellgren: Regina Lund


För mig mest känd som huvudperson i kärlekens språk, ni vet den där "info" filmen om sex!

Viggo Strieber: Per Morberg

För mig mest känd som kock i vad blir det för mat.

Ola Simonsson: Mikael Persbrandt

För mig mest känd som snyggingen Gunvald Larsson i Beck!

P.S
Visste du att vår kära statsminister Fredrik Reinfeldt har en lillebror som heter Magnus Reinfeldt som medverkade i såpoperan skilda världar?? inte?? de visste inte jag heller ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0