Midsommar

Glad midsommar på er alla!
Har jobbat 15-24 idag, blir lite små avis på alla som verkar ha haft en super trevlig midsommar afton då jag själv har stått på macken men de jag mest mått dåligt över är att andreas har fått suttit hemma själv hela kvällen. Nomie somnade vid 19 tiden så efter de så har han typ bara sett på tv, ska de va så på midsommar? usch. När jag är ledig på måndag å tisdag så ska jag få med mig han på nå roligt så han får komma iväg lite hem ifrån han oxå. för de ända han gör är att jobba och vara hemma de lär ju bli skit tråkigt i längden!
Andreas jag älskar dig så otroligt mycket, de är fan så de gör ont ibland! De är ju skit konstigt egentligen, man ska ju bli glad. Men de blir man inte när man ser att den man älskar är deppig. Gubben jag ska få dig glad igen de lovar jag!!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0